reklama

Priatelstvo

Preco by sme si ho mali vazit??????

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Priatelia su kamarati, ktorym sa mozem vyrozpravat aj v tych najtazsich chvilach. Taketo chvile som uz zazila vela krat ako kazdy iny. Ked som bola smutna, kamaratky ma upokojovali alebo boli stale pri mne. Snazili sa ma rozosmiat a volali ma von aby som sa rozveselila. Ked som bola stastna, vysli sme si do mesta, na nakupy alebo na diskoteku a blaznili sa. Priatelia su proste taki, ktori su stale spolu aj v tych zlych ale aj v tych dobrych chvilach.

Takto chcem vlastne podakovat vsetkym mojim kamaratkam/tom za vsetko co pre mna urobili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mozte mi pisat svoj nazor na priatelstvo...ake je podla vas priatelstvo a tak...som zvedava na vase nazory...

Dakujem:):):)

Gabriela Štetková

Gabriela Štetková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoojte:):)...takze...mam velku rodinu ktoru mam rada a vzdy som aj mala...som flexibilna a citliva a samozrejmesi rada vypocujem druhich...tak toto som ja 8-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu