reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Štetková

Gabriela Štetková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahoojte:):)...takze...mam velku rodinu ktoru mam rada a vzdy som aj mala...som flexibilna a citliva a samozrejmesi rada vypocujem druhich...tak toto som ja 8-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

hip hop

Gabriela Štetková

hip hop

Ako som k nemu dosla a co si o nom myslim??

  • 10. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 238x
  • 1
2 neznamy

Gabriela Štetková

2 neznamy

Najprv som sa nachystala von ako po kazde a isla som sa stretnut s kamaratkou.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 252x
  • 0
Priatelstvo

Gabriela Štetková

Priatelstvo

Preco by sme si ho mali vazit??????

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 0
Tak toto bol nezabudnutelny zazitok

Gabriela Štetková

Tak toto bol nezabudnutelny zazitok

Lezala som v postielke, v malej koliske, v mäkkuckej perinke a sladko spinkala. Slnko sa snazilo dostat cez kazducicku skarocku na zaluziach do mojej malej izbicky.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu